pátek 11. září 2015

NEW IN #12

Krásné páteční odpoledne krásky, dnes mám pro vás po dlouhé době článek a co vám budu povídat, z toho, že nemám čas mě nejvíce mrzí to, že nemám čas na blog. Už dobré 4 měsíce byl mojí spásou, našla jsem se v psaní a v tom, jak moc mě to baví. Ale od té doby co jsem nastoupila do práce to jde z kopce a nevím co mám dělat. Našla jsem dnes nové řešení a snad to bude fungovat, chci strašně moc psát a chci se tomu věnovat, ale asi mi to není přáno, i když přes ty překážky se tomu snažím nějak odolávat. Poslední 4 dny pro mě byli hodně psychicky náročné, podívala jsem se i po dlouhé době do Plzně do nemocnice, ale všechno je v pořádku.
Dnes jsem byla v drogerii DM, původně jsem jela jen pro odlakovač a odličovací tamponky, ale tak znáte to, snad každá slečna kouká co by se jí ještě hodilo, haha:-D

Jako první tady mám tuto tělovou emulzi od značky Balea, je to limitovaná edice. A co vám budu povídat, jeho vůně je naprosto dokonalá!
Očuchávála jsem tam ještě nějakou vanilkovou, ale ta spíše smrděla než voněla, ale tahle vůně je vážně bomba!


Jako druhou novinkou zde mám tyto odličovací ubrousky, tyto růžové od Balea jsem měla už min. 3x a byli docela fajn, navíc koupila jsem je na cesty a na nouzové přespání.


Tady máme konečně ty odličovací tamponky. Bel je jediná značka kterou si kupuji, protože co jsem zjistila, ostatní tamponky jsou na mě buď moc tvrdé, nebo naopak se tomu odličovací tamponky ani říkat nedá:-D
Za mě tyto palec nahoru!


Co se týče odlakovače, je to stejné, nesahám skoro po jiném, než po tomto od Ebelin. Je super, rychle odlakuje a nevysušuje kůžičku okolo nehtů.


Hledala jsem nějaký tmavší odstín, asi už na mě jde podzim, a našla jsem tento lak od Essence, s krásnou vínovou barvičkou.


Je v odstínu 14 do you speak love?
Název opět nezklamal, každopádně se těším, až nalakuji:-)


Už mojí druhou pastelkou za tento měsíc je tato Astor. Všechny rtěnky mám tmavé, za poslední dobu jsem si kupovala s podtónem do fialova, a tato je spíše do růžova.


Je to skvělá nude, je skoro stejná jako moje rty, akorát trošku vylepšené:-)


Je v odstínu 027 Elegant Nude a tedy, tento název vystihuje vážně skvěle:-)


To by bylo pro dnešní den všechno, doufám, že se vám dnešní článek líbil. Dejte mi do komentářů vědět, co jste si za poslední dobu koupili vy a jestli vám produkty vyhovují:-)
Mějte krásný pátek:-)

14 komentářů:

  1. Ty pastelky od Astor mám ráda :) Já jsem si nedávno nakoupila několik produktů Balea, tak jsem na ně zvědavá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pastelky jsou super:-) Určitě dej vědět na blogu, ráda si počtu:-)

      Vymazat
  2. Tak ten lak na nechty musím mať !!! :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek :) taky miluju tyhle odličovací tampónky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci. Tělové mléko v tubě právě sháním. Taky se chystám na nájezd do DM, chci omrknout hlavně novinky a podzimní limitky. Těm tamponkům Bel nemůžu nějak přijít na chuť :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej po tomto, je vážně bomba!:-)

      Vymazat
  5. Po tom kréme od Baley som pokukovala :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Astor mám ráda, vypadá to všechno úžasně :) Hlavně mám stejný lak od Essence, jsem z něj nadšená a odlakovač používám stejný a taky jsem s ním moc spokojená :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že máme stejné oblíbené produkty:-)

      Vymazat