čtvrtek 24. září 2015

NEW IN- Sally Hansen

Krásný podzimní den krásky, dnes mám pro vás mega novinku a s ní mega nešťastný příběh, co se mi přihodil, haha:-D
Už jsem se v předešlém článku zmiňovala, že až dostanu výplatu, chci si objednat sadu gellak od značky Sally Hansen. Mé přání se vyplnilo, minulý pátek jsem si sadu objednala, hned v pondělí přišla. Navíc jsem byla šťastná, že na parfums.cz jí mají o tisícovku levnější než v DM drogeriích. Objednala jsem si s ní ještě pudr a s poštovným jsem platila něco málo přes 2 tisíce.
No a co se nestalo, haha. V úterý jsem měla chvilku čas a proto jsem zašla do DM drogerie, podívat se po nějakém sprchovém gelu a nějak jsem zašla do uličky se SH lakama a koukám na ty ceny, no byla jsem docela zaskočená 300 za lak no to sem si říkala ,přihodím 200 kč a mám rtěnku od MACu, hh:-D
Každopádně jsem si vybrala asi 3 odstíny ale krotila jsem se, protože 900 korun dát za 3 laky to by byla docela darda pro mojí peněženku.
No nic, a pán za kasou mi říká jestli jsem už slyšela o akci a já, že ne, o jakou akci se jedná. Tak spustil, že za nákup nad 800 korun produktů SH dostanu sadu zadarmo.
No říkám, že si ze mě dělá srandu a on, že ne. No naštvaná jsem byla, kdo by nebyl že ano:-D Proto jsem si řekla, že 3 laky vybrané mám takže jsem si je koupila a sadu jsem vážně dostala.
A pointa?
Dnes mám doma sady dvě, tedy rozhodla jsem se, že jednu budu mít doma u přítele a jednu u rodičů. Udělám mámě a sestře radost haha:-D


Co se týče už sady samotné, jsem naprosto nadšená. Je to něco pro mě nového a vážně snadného, nemusíte čekat až vám lak zaschne nebo se bát, že si nově nalakované nehty zničíte. Navíc vážně nehty poté vypadají jako gelové a tento efekt mám ráda.


Vybrala jsem si vážně nádherné odstíny, asi nejvíce mě překvapila zářivá oranžovo-červená barva, stačí jedna vrstva, je skvěle pigmentovaná. 
A švestkový odstín? Už ho nemiluju asi jen na rtech, ale i na nehtech! A spolu tvoří neuvěřitelné kombo
Každopádně jsem zvědavá na výdrž, určitě o tom bude článek až více sadu vyzkouším.


Koupila jsem si ještě skvělou tmavě červenou barvu, až tmavě vínovou a obyčejnou růžovou nude. Těším se jak blázen až je všechny vyzkouším. 

To by bylo pro dnešní novinky vše, jsem ze sady maximálně nadšená a věřím, že spokojená budu i za dva týdny nebo 3:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

18 komentářů:

  1. Cože to je snad vtip, ne? Tento týden jsem si koupila taky sadu i s jinými laky z parfums za 2500, to je teda fakt super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je taky náhoda, haha ale co se dá dělat:-D

      Vymazat
  2. :D tak to je vážně náhoda, sada vypadá dobře, ale já vzhledem k té ceně radši zůstanu u klasických laků :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě klasický lak nevydrží ani půl dne, ještě dva měsíce zpět jsem měla gelovky 2 roky a nehty mám extra zničené, navíc to ještě ani neodrostlo ale za týden dva už to bude snad lepší:-)

      Vymazat
  3. Vypadají fakt luxusně, ale ta cena je trochu na nic no :/ Cappuccino Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když si člověk dokáže ušetřit a vědět co chce tak toho nikdy nelituje:-)

      Vymazat
  4. Takové věci se mi taky stávají. Vždycky jsem naštvaná, protože nákupy často plánuju dopředu a pak to takhle dopadne! Nicméně barvy to jsou krásné :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeej, to naštve. Ale tak alespoň jich máš víc. :D No nic, běžím do dm. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To joo, pak si aspoň nebudu muset kupovat zase Base a Top coat za šílené ceny ale budu už je mít:-)

      Vymazat
  6. Tiež si plánujem kúpiť novú lak od SH :)

    OdpovědětVymazat
  7. O gellaku už nějakou dobu přemýšlím.... A k příběhu: alespoň ti dlouho vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  8. krásné barvičky :) slyším na ně samou chválu :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat