sobota 12. září 2015

TOP 3 - SRPEN

Krásné sobotní odpoledne krásky, dnes tu mám něco nového a to rubrika 3 produkty, které jsou u mě za poslední měsíc na prvním místě. Sahám po nich často a ráda a proto se s vámi o ně podělím:-)

Jako první tu mám bohužel dva produkty, u kterých jsem se nemohla rozhodnout který zvítězí proto jsou tu oba. 
Je to skvělá Astor pastelka na rty, s odstínem 026 Royal Diva. Od té doby co jsem si jí koupila, jí nosím každý druhý den a pořád mě baví.
A jako druhý oblíbenec je Essence tužka na rty, byl to dárek, a co vám budu povídat, byl to skvělý dárek! Je v odstínu 05 soft berry a je to snad ten nejlepší odstín produktu na rty, co vlastním. Je to naprosto boží barva!

Oba produkty jsou skvěle pigmentované, Astor pastelka fajn voní a vydrží na rtech opravdu několik hodin. Essence tužka je na tom stejně, vydrží jídlo i pití a navíc pořád super vypadá. Trošku rty vysušuje ale když si na noc dáte balzám na rty, tužka se promění v hydratační rtěnku.:-)



Jako naprostou TOPkou je tento makeup také od značky Astor, kupovala jsem ho asi měsíc zpátky kdy byli neskutečná vedra, a vyhovuje mi i teď, kdy je naopak zima. Miluju jeho odstín protože pokaždé sjednotí mojí pleť a vypadá perfektně!


Není ani moc hutný ani moc tekutý, je to prostě zlatý střed, který já můžu:-)
Neflekatí, nedrolí se a hlavně vydrží celý den, a zvládl na jedničku i mé těžké zkoušky. 


Do třetice všeho dobrého jsem zvolila černý lak od značky Golden Rose, v poslední době jsem si ho opět oblíbila, má skvělý štěteček, dobře se s ním pracuje. Barva je pigmentovaná a stačí jedna vrstva aby jste měli vážně černě černou
Co se týče výdrže je to individuální, záleží jak moc máchám ruce ve vodě nebo jestli jsem zrovna v práci nebo mám volno, každopádně zvládne pár dní na jedničku a to v dnešní době laků je docela pokrok.

Je v odstínu 35. Navíc má skvělý obal, vypadá trošku luxusně a to je sen každé ženy:-)


To by bylo pro dnešní TOP 3 vše, dnes to byli spíše 4 produkty, ale pochlubit jsem se musela, hah.
Přeji krásný zbytek dne:-)

16 komentářů:

  1. Já se do těch Astor rtěnek naprosto zamilovala :) A ta essence tužka taky vypadá pěkně :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  2. Věci od Astor mám moc ráda a konturku Essence jsem si taky pořídila. Je to výborná věc za pár korun

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je cenově dostupná a to je na tom to nejlepší:-)

      Vymazat
  3. Po té tužce na rty se podívám, ten odstín vypadá božsky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ty produkty na rty jsou prostě v dokonalé barvě :))
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super vecičky :D

    Pozývam ťa aj všetkých tvojich čitateľov na GIVEAWAY !!!!!!!!!!!!!
    Girl with pink nails - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne farby majú oba proukty :-) Čierny lak si aj ja plánujem kúpiť, cez jeseň zvyknem nosiť túto farbu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ta astor rtěnka mne zaujala, barva je opravedu skvělá, mohus e zeptat kolik stojí a jak jeto s výdrží;)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na ní je sleva za 120 korun a vydrží mi klidně půl dne:-)

      Vymazat