pondělí 23. listopadu 2015

Láska na první POHLED- Miss sporty!

(mám problém se zarovnáním na střed, při přípravě článku mám text zarovnaný na střed, při náhledu nebo publikaci se mi text zarovná sám vlevo, opravit to nejde. Kdyby někdo věděl co s tím nebo jak to napravit, prosím napište mi to do komentářů.:-))


Krásné usněžené poledne krásky, nedávno jsem si koupila skvělý, ale naprosto skvělý (!!!) lak od Miss sporty, a to mi nezbývalo nic jiného, než napsat samostatný článek a vychválit tento zázrak do nebes, haha:-D

Co se týče mě a lakování nehtů, mnozí asi ví, že používám sadu od Sally Hansen a gellak mi naprosto vyhovuje. Na samotný gellak poté lakuju obyčejné laky, a proto mi vydrží zapečená vrstva 14 dní a obyčejný lak s nadlakem i týden.
S tímto "procesem" jsem naprosto spokojená a vyhovuje mi, že mé nehty vypadají dobře.



Tento zářivý miláček je, jak už jsem zmiňovala od Miss sporty v odstínu 5104. Je to krásná zářivě oranžová barva. Pravda, je to spíše letní barva, ale do tohoto sychravého počasí, je to pro mě příjemná změna.
Co se týče samotného laku, je super, má skvělou pigmentaci, kryje už v jedné vrstvě. (co vidíte na fotkách je opravdu jen jedna vrstva)
Má super štěteček, tedy aspoň mě se pracuje z velkým a mohutným štětečkem dobře.



A co se týče celkového pohledu na tuto levnou značku z drogerie?
Je to něco podobného jako v minulém článku kdy jsem mluvila o značce Essence. Ne, že bych jí v drogerii úplně ignorovala, zastavím se, to ano, podívám se. Ale nejsem opět nějakým velkým zastáncem této značky. 
Nejvíce mě zaujali laky a řasenky. Vůbec netuším jestli se ještě vyrábí, ale léta jsem si kupovala řasenku v růžovém obalu a byla naprosto ale naprosto super! Bohužel jsem potřebovala změnu a přesídlila jsem se na značku Maybelline:-)
Tento lak stál 30 korun a co vám budu povídat, na to jakou super pigmentaci má, bych mu tuto cenu nikdy netypla:-)


To by bylo pro dnešní den vše, jen jsem se chtěla pochlubit něčím super a co mě baví:-)
Mějte krásný zbytek dne:-)

14 komentářů:

  1. miss sporty mám raa, amáš krásny tvar nechtov :)
    pozývam ťa na môj blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky od Miss Sporty mám ráda, hlavně díky pestrým barvám a mintovým odstínům :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný odstín :) od Miss Sporty mě nějak nenapadlo zkoušet laky, ale třeba v budoucnu nějaký vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji:-) Jsou skvělé, vyrovnají se drahým, spíše předraženým, značkám:-)

      Vymazat
  4. Krásna farba, ja zbožňujem tieto laky od Essence :-)

    OdpovědětVymazat
  5. oranžovú farbu nemám rada, ale pigmentácia je skutočne skvelá :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat