čtvrtek 5. listopadu 2015

Co je nového: PŘÍTEL, ŠTĚNĚ, BYT.

Krásný podvečer krásky, dnes jsem tu spíše s článkem informativním. Už dlouho jsem nezažila ten pocit když něco píšu, asi 15 dní jsem nevydala článek. Bohužel se mi za poslední dobu stalo pár nepříjemných věcí o kterých jsem se zde na blogu nesvěřila. A ani dnes to nechci rozebírat, teprve před pár hodinami jsem se dostala po 14 dnech k notebooku a nějak jsem zase toužila něco napsat a trošku se i z deprese vypsat.


Co se týče mého soukromého života, za poslední dva týdny jsem si uvědomila, že jsme s přítelem utvořili rodinu, protože to naše psí miminko je naprosto kouzelný!



Poslední dny bylo vážně bomba počasí a co vám budu povídat, užili jsme si sluníčko na sto procent.


A Halloween jsme si užili sice doma, ale po svým. Docela sranda líčit přítele a od nejsvětlejší rtěnky zkoušet po tu nejtmavší, která mu sluší nejvíc. Každopádně rudá rtěnka to asi vyhrála, a odnesla jsem to bohužel i já:-D



Co se týče bytu, pomalu finišujeme, po dlouhém vyklízení, stěhování, nové omítky, malování a pokládání nové podlahy, nám chybí pouze nábytek a to bude už hračka. Jsem z toho nadšená, šedo modrá na zdi v kombinaci s bílou je top, a s šedou plovoucí podlahou je to prostě bomba!
Co se týče gauče, už ho máme vybraný, sice stojí nemalých 16 tisíc, ale jeho rozměry jsou vážně až až:-D A nábytek? Chceme ho v bílém lesku, v kombinaci s černou. A většinu už máme taky vybranou. 
Na dekoraci se těším asi nejvíc, to se vyřádím zase já jako blázen!:-)


Kdo četl můj minulý článek ví, že jsem se rozhodovala jaké jméno dám tomu mému prckovi, a vyhrál to Lerry. Je to obyčejné a zajímavé jméno a asi mu sedí nejvíce. Každopádně jménem jsem mu řekla asi jenom jednou, zatím vítězí oslovení jako Lásko nebo Bobí, haha:-D


To by bylo pro dnešní článek vše, je po dlouhé době a chci zase zapadnout do světa blogů a kosmetiky. Za poslední dobu jsem si skoro nic nekoupila, ale věřím, že to brzy napravím:-)
Mějte krásný večer:-)

11 komentářů:

  1. Moc vám to sluší a pejsek je prostě dokonalej! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi vám to spolu pristane :D super článok :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to s přítelem sluší :) A doufám,ženám nafotíš i hotový byt, ta šedomodrá vypadá opravdu dobře :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ste krásnučkí a ten psík tak isto, krásne malá rodinka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonale fotky! At mate byt co nejdriv a at se vam v nem dobre bydli. (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkujeme, určitě budou články s random fotky z bytu:-)

      Vymazat
  6. máte užasne fotky :D fakt ste podarení, a so psíkom :) nás tiež čaká prerábanie a neviem sa už toho dočkať, stále kukam ikeu, mebelix a rozne stránky s doplnkami a detailami...no mať ešte velký rozpočet a bolo by to ešte lepšie :) teším sa na vaše ďalšie fotografie btíku,..dávam sledovať :) a pozývam ťa ešte raz na môj blog :)

    OdpovědětVymazat