pátek 20. listopadu 2015

Essence- KONTUROVACÍ TUŽKY!

(mám problém se zarovnáním na střed, při přípravě článku mám text zarovnaný na střed, při náhledu nebo publikaci se mi text zarovná sám vlevo, opravit to nejde. Kdyby někdo věděl co s tím nebo jak to napravit, prosím napište mi to do komentářů.:-))

Krásné poledne krásky, dnes jsem se zamyslela nad blogem a přidání nového články a nějak první co mě napadlo, byl článek o produktech na rty. A první po čem jsem sáhla byli tyto skvělé konturovací tužky od Essence, tak se pojďme podívat na jejich klady a zápory.:-) 


Jestli čtete můj blog trochu pravidelně nebo aspoň jednou za čas, víte, že jsem naprostý milovník rtěnek, ať už tmavých nebo světlých, jsou to mé svaté grály!
Dříve jsem byla spíše jen a jen na velmi pigmentované rtěnky, potom jsem začala pomalu přidávat i hydratační pomocníky a časem jsem přidala i konturky a pastelky na rty.

Co se týče Essence, každý má názor jiný. Někdo chodí kolem stojanu se zájmem, někdo jen projde k dražším značkám. Já jsem taková, že se zastavím a podívám, ale nějak nejsem na jejich produkty. Jediné co mi vyhovuje jsou laky na nehty a produkty na rty. Co se týče makeupů, řasenek a pudrových produktů, to jde mimo mě.
Každopádně jejich cenová dostupnost si myslím, že je naprosto v pořádku, produkty jsou drahé stejně jako kvalitní, i když u některých produktů zaplatíte minimum a milujete je nadevše.


Mám tu dvě konturky, jednu už starší a druhou co jsem dostala od kamarádky.

09 NUDE CORAL
Skvělá světle růžovo meruňková barva. Našla jsem fotku kde jí mám na rtech.


Co se týče pigmentace, je skvělá, výdrž je individuální, někdy tak a někdy jinak. Každopádně mě na rtech vydrží tak cca 3-5 hodin. Konturka má vlastnosti trošku rty vysušovat, ale myslím, že se dá snadno vyřešit hydratační tyčinkou. Hodně záleží na vzhledu rtů, jestli jsou rozpraskané nebo mají šupinky. Já jsem momentálně nemocná takže moje rty nejsou moc super, ale fotku jsem vložit každopádně chtěla, pro představu.:-)



05 SOFT BERRY
Tuto fotku jste mohly už vidět v článku random photos. Každopádně tu barvu miluju a doteď si myslím, že je to nejlepší barva všech rtěnek co vlastním.
A doteď jsem nenašla žádnou která by byla jen trochu podobná.


Budu se opakovat, ale s touto jsem spokojená. Je skvěle pigmentovaná, skvěle drží možná ještě lépe než ta světlá. Vydrží mi i 5-6 hodin. Nemá až takové sklony k vysušování, a věřte mi, že testování bylo velice náročné a dlouhé, haha:-D



To by bylo pro dnešek vše, pro mě jsou naprostá jednička a když nevím co na rty, vždy sahám po nich.
Mějte krásný zbytek pátečního dne:-)

15 komentářů:

  1. Konturky Essence jsou nej. Mně někdy pomůže zarovnávat zvlášt text (každý odstavec zvlášt) a pak teprve obrázky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem nejmíň 3x a bohužel pokaždé, když dám náhled nebo aktualizovat, opět se text zarovná vlevo sám. Jsem docela zoufalá.

      Vymazat
  2. Já mám konturovací tužky od Essence moc ráda! :) Teď mám taky dvě moc oblíbené. Za tu cenu si myslím, že je to dokonalé.
    Máš tak krásné rty! Závidím! :D :)
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Ten druhý odstín je boží! Já mám od Essence 2 konturky a jsem s nimi spokojená :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze :) konturky od Essence jsem ještě nezkoušela, máš krásné rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, litovat nebudeš:-) Děkuju mockrát:-)

      Vymazat
  5. Ja som asi divná, ale ceruzka na pery som nikdy nepoužila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nie si :D ja tiež nie :D ale inak super článok :D
      Girl with pink nails

      Vymazat
    2. Aďo děkuji, jinak chápu, dříve jsem na to take nebyla:-)

      Vymazat
  6. Já prostě nevím, ale nikdy jsem si na konturovací tužky nezvykla

    OdpovědětVymazat
  7. si velmi sympaticka a hodí sa ti to velmi :)

    OdpovědětVymazat