čtvrtek 26. listopadu 2015

MY MAKE-UP RUTINE!

Krásné poledne krásky, dnes mám pro vás článek, který se na mém blogu ještě neobjevil. Je docela žádaný a to je vše okolo mého líčení. Co se týče samotného líčení, postupu a produktů, je to individuální. V některých případech mám každý měsíc něco jiného co používám, někdy je to zase tak, že si ten produkt kupuji pořád a pořád dokola už nějaký ten rok.


DENNÍ KRÉM

Začneme pěkně od samotného začátku, a tím začátkem je denní krém. Já a krémy na obličej, co vám budu povídat, to je moje. Za poslední cca 3-4 roky se mi nestalo, že bych šla spát bez odlíčeného a nenatřeného obličeje. (tedy až na ty vyjímky, když člověk přijde ve 4 ráno domů, a jediné co vidí, je postel:-D). 
Můj denní krém je právě od Garnier, ta základní řada a jsem s ním maximálně spokojená. Je skvělý,vyhovuje mi na mou normální až smíšenou pleť. Každopádně je to s nimi také individuální, tak rok zpátky jsem používala krémy Nivea a postupem času mi vyhovovat přestaly, proto jsem přesedlala na Garnier.



MAKE-UP

Co se týče samotného make-upu, jsem docela přelétavá včelka, protože hodně kupuju novinky, ale ráda se vracím ke svým zaručeným králům. V poslední době jsem si opět oblíbila makeup od Maybelline s názvem Affinitone. Je skvěle lehký, což mám ráda.


PUDR/ KONTUROVACÍ PUDR

Pudr je pro mě jeden z nejdůležitější částí v líčení, absolutně nechápu jak slečny mohou pudr vynechat. Mě vadí jak se lesknu a hlavně jak makeup nepěkně lepí, a přiznejme si to, dělá to absolutně každý makeup. Moje stálice asi dobré 3 roky je od Rimmel a to STAY MATTE. Je pro mě naprosto dokonalý, líčím se jen ráno a vydrží mi celý den nepoškozený. Spíš to bude tím, že jsem se naučila nesahat si vůbec na pleť během dne. (když mi bylo 15-17, měla jsem z toho akné).

Co se týče konturování, jsem blázen. Když mám makeup nikdy bych bez kontur nevyšla. Nevím proč, jsem už tak naučená, každopádně můj TOP produkt je právě od Rimmel s názvem NATURAL BRONZER.:-)




OBOČÍ

Co se roztrhl pytel s názory jak si obočí dělat a nedělat, jak si ho dokreslovat a jak si ho vytrhat. Docela jsem byla zaujatá některými názory, jak kdyby obočí bylo snad to nejdůležitější co na celém světě je. No o tom jindy, každopádně i já jsem byla zvyklá nějakým způsobem si ho trhat a nějakým způsobem ho dokreslovat, postupem času jsem však změnila svou taktiku a změnila jsem produkty. A z tužky na obočí jsem přešla na stíny, a co vám budu povídat, na tužku jsem už asi dobrý rok a půl nesáhla.
Mám obočí hranaté, a to je pro mě asi nejlepší způsob. Používám stíny od Essence, to duo pro blondýny a pro brunety, já používám ale ten světlejší, ten se mi líbí více:-)

OČI

Co se týče stínů, dříve jsem si dělala jen bílý základ, aby mi vynikly linky. Teď jsem maniak poslední 3-4 měsíce si dělat kouřové líčení, občas takové občas makové.
V nejbližší době bude článek s mými novinkami, a to jsem si koupila paletku stínů od Essence, kterou tak šíleně chválí Péťa s PetraLovelyHair.:-) A co vám budu povídat, jsem s ní také spokojená.o











Linky. Od té doby co jsem začala znovu blogovat a vrhla jsem se do světa fotek líčení a vlasů, mi na mém webu přistálo nespočet dotazů, jak si linky dělám, čím si je líčím a co k tomu používám. Tedy s klidným srdcem vám můžu říct, že než jsem se dopracovala k tomuto výsledku, byly to roky tvrdé práce. Maluji si je od dobrých 14 nebo 15 let, vážně netuším, každopádně dobrých 5 let si je líčím.
Nebudu to zdlouhavě okecávat, používám už dobré 3 roky linky od Maybelline, jsou v takovém matném obalu, jiné snad ani neprodávají:-) Co se týče štětečku, jeden čas jsem měla zkosený od Essence, který se každodenním používáním pomalu rozpadl. A asi před dvěma lety jsem si objednávala sadu z Ebay a mám je dodnes. Bez zkoseného štětečku bych si tedy linky asi nenamalovala, haha:-D
Co se týče mé techniky, začínám v polovině oka a nakreslím si jen polovinu linky, u vnějšího koutku si zkosenou stranou obtisknu rovnou část štětečku abych měla šablonu, jak má být ocásek dlouhý a jak moc daleko od koutku má být umístěný. Poté jen sjedu od konce ocásku a spojím linku, kterou už mám a prázdná místa vyplním. Není na tom žádná věda, na internetu je vážně mnoho a mnoho videí jak si správně linku dělat a jak se jí dobře naučit.

A jsme u konce a tím je řasenka. Hodně lidí se mě ptá jestli mám řasy umělé, nalepené a nebo si je nechávám dělat. A abych řekla pravdu nikdy jsem na žádném dělání řas nebyla, zbytečně to řasy zničí. A nalepené řasy jsem měla asi jen 3x a to na plese minulý a předminulý rok. Abych řekla pravdu mám své řasy ráda, mají svůj tvar a dobře se líčí. Používám řasenku od Maybelline LASH SENSATIONAL, má rose gold obal a naprosto jí miluju! Už mám asi 4 balení a až jí dopoužívám, rozhodně si půjdu pro novou:-)

A jak je na tom rtěnka? Je to individuální, občas mám náladu na matnou, občas zářivou, občas na bláznivou. A jsou i dny kdy mám rty nahé bez ničeho. Hodně to ovládá moje nálada a radost ze svého dne. Každopádně je všechny miluju:-)


To by bylo pro dnešní článek vše, doufám, že jsem vám aspoň trochu odpověděla na vaše dotazy:)
Mějte krásný zbytek dne.:)

16 komentářů:

  1. Máš krásné linky a děsně ti seknou :) Jen ta gramatika je nic moc :/
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  2. Tie linky sú krásne a myslím, že pre teba typické :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivujem ako si vieš nakresliť linku, pristane ti naozaj veľmi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Seš velká kočka, škoda, že jsi nevyfotila ty linky, chtěla bych si je koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to jediné gelové linky co značka Maybelline prodává:-) Každopádně děkuju:-*

      Vymazat
  5. Jsi fakt kočka, moc ti to sluší :) a ta linka je neskutečně povedená :) Jinak v poslední době jsem neměla moc čas sledovat blogy a články vás všech mých oblíbených holek, takže mi asi i zřejmě něco uteklo, jak jsem se dozvěděla v komentáři a vyznělo to jako to nejhorší možná věc, co se mohla stát a jestli se to opravdu stalo, tak musím říci, že mě to opravdu hooodně mrzí a jsem z toho dost v šoku! Byly jste pro mě dokonalý pár a najednou slyší toto. To je opravdu šok.... Ale tak se hlavně drž a posílám ti spoustu pozitivní energie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji mockrát. Tento komentář mě hodně potěšil, každopádně co se komentáře týče, který jsem psala k tvému příspěvku, zatím to není tak jak si myslíš, ale dost to pokulhává a nedávám tomu moc velké naděje do budoucna. Každopádně děkuji za pozitivní myšlení a radost ze života. Vážím si toho.:-)

      Vymazat
  6. Mě se strašně líbí tvoje linky! Parádní líčení :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není na tom nic co by jsi také nezvládla:-) Děkuju krásko:-*

      Vymazat
  7. Dobre si robíš linku :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat