úterý 31. května 2016

CO MĚ INSPIRUJE #1 - INSTAGRAM

Krásný podvečer krásky, dnes jsem jezdila po Instagramu a přemýšlela jsem nad novým formátem článků, a napadl mě námět udělat fotografie, které mě inspirují dělat tvorbu která mě baví.

První fotka byla jasná, naprosto miluju květiny, ať už je pěstovat nebo dostávat. Ale miluju je!

Co se týče Kylie a všeho toho negativního BOOM, které se teď roztrhlo nechápu, ale můj názor je jasný. Je to inspirativní osoba která na svůj věk dokázala neskutečné věci a fandím jí v její tvorbě.:-)

Pro mě naprosto bomba botičky!

Fotku jsem zvolila kvůli vlasům ale i také obočí, nádhera!

Haha, ala šperků není nikdy dost!

Trošku hambatiny k večeru, haha.:-D

Tuto fotku jsem sdílela na svůj Instagram, prostě BOOM žena!

Po těchto teniskách já koukám už nějaký ten pátek. Líbí se mi ale asi bych je neunosila, byli by na mě moc masivní. 

Opět vlasy, a co vám budu povídat. Stejně je jednou budu mít!:-D

Líbí se mi šedá mikina a vlasy s velkými vlnami.

Hambatinky číslo 2.:-D


(btw, naprosto miluju ty vlasy!)

S mramorovým vzorem se teď roztrhl pytel, ale upřímně za mě bomba, líbí se mi to. 

Vlasy po sto padesáté, zase naprostá pecka!




Mějte krásný zbytek úterního večera.:-)

18 komentářů:

  1. Až na ty květiny a ten zapletený cop bysme se schodly :D Zbytek není úplně můj styl :). Ale kytky moc miluju a jednou bych takový obr puget také chtěla dostat. jednou jsem sice dostala puget 19 velkých růží a ještě to bylo tajné nečekané překvapení, přivezené do školy, bylo to moc krásné, ale bylo to před dvěma lety, tak by bylo už na čase udělat upgrade :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak teď jsi mě pobavila.:-D Chlapi by se měli pochlapit co.:-D

      Vymazat
  2. Určite je to super inšpirácia, krásny článok ♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Kytku jsem dostala tak 3x v životě, z toho pořádná byla jen jedna :D Ale teda takováhle mega fakt ne :D Vlasy se mi líbí, mně by to sice nejspíš neslušelo, ale aspoň takovou délku a hustotu bych brala :D Mramorový vzor je zajímavý, ale jinak se mi ty nehty nelíbí, ani délkou, ani tvarem, mám radši přirozenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče kytek, jsme na tom stejně. A to skoro pokaždé jsem si ještě o ně musela říct u přítele, aby mi aspoň něco k tomu výročí dal, haha.:-D

      Vymazat
  4. Vlasy jsou fakt krásný :) Ale za mě vedou Kylie's lipsticks :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasy a kytky jsou krásné. Ty vysoké boty za mě ne. O rtěnkách Kylie jsem nevěděla a jsem ráda, že to vím. Kylie je obdivuhodná
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botičky jsou hodně BOOM a extravagantní, chápu, že ne každému to nepadne do noty.:-) S Kylie máš pravdu.:-)

      Vymazat
  6. vlásky sa mi veľmi páčia, ale vždy iba takto na fotke :)))
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je zatím na živo ještě neviděla, v ČR to ještě moc slečen nemá.:-)

      Vymazat
  7. Kupodivu Kylie neznám a nevím o koho jde, kdyštak jestli by jsi dala odkaz? Vlnité dlouhatánské vlasy miluji, pěkné fotky a do šeda barva, no je to zajímavé a nic proti tomu nemám :-) Boty vysoké bohužel nejsou můj styl ale hambatino spodní prádlo se mi líbí hlavně na té první fotce je teda nádhera. Botky druhé přesně tyhle jsem viděla v Madridu ve FootLockeru a dělají je pro dámy i pány akorát různé varianty barev. Na chlapovi vypadají luxusně ale na mě by byli také dost mohutné. Mramorové nehty bych chtěla ale nevím v jakém salonu by mi je mohly udělat tak perfektně jako na obrázku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kylie si najdi např na instagramu, nebo když si jí zadáš na googlu, vyjede ti taky stovky odkazů:-) jinak botičky jsou peckový ale jak říkáš na nás asi moc masivní:-/ jinak mramorové nehty také nevím jak bych vysvětlila v salónu, haha:-D

      Vymazat
  8. Já naopak kytky nesnáším, prostě mi to přijde jako něco naprosto neužitečného a zbytečného :D Kylie osobně moc nemusím, ale Kylie lip kit mi přijde jako naprostá dokonalost! -L

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem opak, haha:-D s lip kit máš pravdu.:-)

      Vymazat
  9. na vlásky by som odvahu nemala, ale vyzerajú úžasne! a to prádielko, wau :)

    OdpovědětVymazat