čtvrtek 2. června 2016

YouTube TOP #3

Krásné odpoledne krásky, dnes jsem se rozhodla zapátrat po starých tématech, které jsem dříve psala. A hned mě bouchlo do očí, že už aspoň rok jsem nenapsala tento typ oblíbenců na YouTube. Vždy mě bavil a ráda jsem předávala své typy na super lidi dál.


CaptainJTV
A hned začnu, jako prvního zde mám muže, což je divné ale je to tak. Kdo sleduje skvělou Verču Dulákovou na YT ví, že spolu dříve chodili, a i když to ve vztahu neklapalo tak zůstali přáteli a baví se už několik let i po rozchodu, což je v dnešní době velice zajímavé ale dost obdivuhodné.
Verča je také skvělá YTberka, kterou sleduji už od jejích začátků a strašně mi připomíná mojí bývalou nejlepší kamarádku, obě jsou stejně praštěné a dokážou si udělat srandu sami ze sebe, a tímto Verunku chci pozdravit (a mám jí vychválit do nebes. Haha:-D Jen sranda kočičko.:-D)
Mají spolu natočená dost vtipná videa na Verči kanále a i Jirka se rozhodl, že natáčení zkusí také. 
A není to snad ani půl roku a už má skvělých necelých 17 tisíc, za co tedy klobouk dolu.:-)
Jeho kanál můžete najít ZDE a tedy naprosto doporučuju shlédnout jeho poslední video, haha.:-D Docela pobavil. :-D



Be in Love
Jako druhou zde mám tuto slečnu, jménem Kateřina, pro mě sympatická, ukecaná, upřímná a rozumná slečna, co se mi líbí. Narazila jsem na ní cca 3 měsíce zpátky a od té doby se na ní dívám pokaždé co přidá nové video. Sleduji jí i na snapchatu, kde každý den přidává své zážitky ze všedního života a hodně mě baví její vlogy s přítelem nebo s rodinou.:-) Má krásných skoro už 45 tisíc odběratelů a věřím, že číslo bude větší a větší.
Její kanál naleznete TADY.:-)



Patty Robert World
A jako posledním kanálem, je vlogovací kanál Patty a Roberta. Dva pro mě nejvíc pozitivní pár, po Erikovi a Domče, co jsem kdy viděla. Jsou skvělý, mají naprosto perfektní humor, skvěle se doplňují, navíc mají naprosto skvělého pejska. I kvalita vlogů je naprosto super a navíc jejich motivační projevy, citáty a to jak jeden druhého dokáže podržet, je pro mě neskutečné. Nejvíc jim fandím a věřím, že oba dva to dotáhnou opravdu daleko. 
ZDE naleznete jejich kanál a rozhodně doporučuji.:-)


To by bylo pro dnešní článek vše, doufám, že se vám líbí tento formát, baví mě ho tvořit. Navíc už se zde dlouho neukázal tak budu ráda, když ho budu psát i nadále.
Přeji vám krásný zbytek dne.:-)

14 komentářů:

  1. Ja sledujem na YT skôr zahraničné beauty blogerky alebo tak :) a skôr pozerám videá o make upe :D máš aj také obľúbené české youtuberky? :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové ty klasické od Lou, Péťu, Týnku, Luxy Lady.:-)

      Vymazat
  2. aj ja mám veľmi rada Patty a Roberta :) vždy ma dobre naladia

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny znám a nejradši mám Be in Love! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Kateřinu také sleduji nějaký měsíc, je skvělá. :)
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jeden kanál neznám, ale všichni mě zaujali :). Osobně spíš sleduju kluky než holky, přijdou mi zábavnější :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Na Be In Love som narazila minulý týždeň a musím súhlasiť, že je skvelá :D ♥♥
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  7. Neviem, ako je to možné ale všetka táto veľká YouTube vec ide dosť okolo mňa.. Sem-tam si pozriem nejaké videá zahraničných dievčat ale to fakt iba niekedy.. Neviem ako je to možné, fakt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já má zase naopak, neumím si představit, že bych si aspoň jeden den nepustila někoho oblíbeného aby mi zpříjemnil den.:-)

      Vymazat