neděle 29. května 2016

VÝPRODEJ ASTOR- NEW IN

Krásný nedělní večer krásky, dnes mám pro vás produkty značky Astor. Tato značka u nás v DM končí, proto se všechny ceny snížily o 25% a poté z této slevy ještě o 50%. Byla jsem nadšená, proto jsem si všechny produkty které mě zaujaly, schovala k nám do zázemí, haha:-D

Každopádně ve finále jsem platila něco okolo 400 korun, což bylo vážně skvělé.:-)
A hned jako první zde mám makeup, o kterém jsem hodně četla na blozích a viděla různé recenze, mě osobně vyhovuje, můj odstín je druhý nejsvětlejší a vyhovuje mi, jsem ze solária trochu opálená i když už jsem tam docela dlouho nebyla.
O makeupu bych chtěla určitě napsat recenzi, protože je hodně zajímavý a stojí za to se o něm rozepsat. 


Jako druhým produktem zde mám pudr, je v odstínu 02 a i přesto mi přijde světlý. A abych řekla pravdu, moc mi nevyhovuje, lesknu se po něm, což se mi skoro nikdy nestává. Kdo četl pár mých článků ví, že naprosto zbožňuji pudr od Rimmel a je to moje stálice. Uvidím ještě delším testováním.


Tento korektor stál, mám takový pocit, kolem 60 korun, haha. Také, že byl hned pryč, ještě jsem ho nezkoušela, tak jsem zvědavá. 


Tyto pastelky od Astor naprosto zbožňuji, doteď jsem doma měla už 3 odstíny, které jste na blogu mohli zahlédnout. Tak jsem si do sbírky přikoupila další 3, které se mi líbily nejvíc.



Nejsvětlejší odstín udělá na rtech hodně světle pink efekt, k některým lookům se mi to i líbí. A naopak nejtmavší ze třech je hodně zářivě růžová, se kterou si nejsem upřímně moc jistá, ale budu hledat alternativu abych jí začala nosit.:-)


Další rtěnku zde mám Astoráckou klasiku, a tou je tato v bílém obalu, pro mě úplně obyčejný ale naprosto nádherný vzhled. Za mě palec nahoru.


Co se týče barvy, miluju tyhle neutrálky, poslední dobou mám dny, kdy nechci nechat rty jen tak volné bez rtěnky ale nechci mít zase nějakou, kterou musím každých 20 minut kontrolovat a hlídat, jestli je ve stavu, ve kterém chci.
Tato je perfektní, nejen, že dělá dojem větších rtů, ale je hydratační, dodá rtům zdravou barvu a dodá celému makeupu tu třešničku na dortu.
Za mě palec nahoru, už jsem jí měla kolikrát na rtech a nemůžu si jí vynachválit.



Jako "skoro" novinku zde mám tyto dvě černé krásky, obal mi přijde už méně decentní, jejich atopický tvar mi přijde trochu kýčovitý, ale je to jen můj první dojem.


Ty barvy naprosto miluju! Ta nude, hnědá barvička, má prostě něco do sebe co mě zaujalo. Ve své sbírce nemám žádnou takovou. Líbí se mi textura, máslíčkovitá, hydratační a navíc barevně fakt super. Pro mě ale divný tvar samotné rtěnky, hůř se mi nanáší a proto vybarvování rtů není pro mě natolik precizní. Možná to zní jako hloupost a věřím, že někdo to má naopak a více mu vyhovují rtěnky s tímto plochým tvarem, ale pro mě palec dolu.


To by bylo pro dnešní den vše, doufám, že jste měli super víkend, i když ve většině případech spíše propršený.
Mějte krásný start do nového týdne.:-)

10 komentářů:

  1. ten stredný lip butter mám už druhé balenie :) je krásny :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to máš hned po ruce, ulovila jsi ještě spoustu parádních věcí :) Já jak jsem se o tom dozvěděla, zaběhla jsem do DM taky a koupila jsem si gelový linky v kalíšku a přesně taky tento korektor. Paráda jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na gelové linky jsem se koukala také, ale všechny byli rozbalené a ve všech bylo hnípnuto štětečkem. Nechápu logiku lidí, opravdu ne. Člověk aby se bál vůbec si něco koupit co není extra zabaleno ochranným obalem.

      Vymazat
  3. Když se řekne Astor, vždycky si řeknu, že od té značky nic nemám. Ale až díky fotkám jsem si vzpomněla, že mám 3 pastelky, možná dokonce dvě stejné jako ty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha tak to máme podobně, já od této značky ani snad nikdy nezkoušela nic jiného než pastelky. Třeba ani jedna jejich řasenka mě neláká.

      Vymazat
  4. Hezky sis nakoupila. Hlavně ty produkty na rty. :)

    SOUTĚŽ O FOŤÁK CANON

    OdpovědětVymazat