neděle 29. prosince 2013

MUA PALETTE:HEAVEN AND EARTH

Namáhavé 3 dny ,ale i tak jsem si dnes pro Vás přichystala článek o paletce MUA.
Tuto paletku jsem dostala k narozeninám a nedá se tedy moc říci ,že mne nějak zaujala ,spíše naopak.

Jsem ujetá na stíny a všechny ty různé míchání barevných kouřovek ,avšak po vyzkoušení této Makeup Academy ,se mi trošku zkazily plány ,haha.
Jedná se o HEAVEN AND EARTH a i když jsem si přála spíše slavnou UNDRESSED ,která je totožná paletce Naked od Urban Decay  ,říkajíc si duplikát neboli dvojče.

Cenově se liší doopravdy s rozdílem ,kdy slavnou Naked paletku koupíte možná i 5x dráž než MUA.

Paletka je z nudného černého plastu ,ale i tak v obyčejnosti je krása a mne se toto balení líbí ,protože jde do paletky dobře vidět.



Stíny jsem se snažila vyfotit na denním světle ,i když věřím ,že pod umělým by ty barvy více prokoukly.




Jejich máslovitá konzistence mne osobně moc nevyhovuje ,i když ostatní slečny to berou spíše jako velký plus ,já jsem zvyklá na obyčejné stíny ,které více práší a proto se mi s nimi dobře zachází.
I když sem se zklamala spíše jen z prvního dojmu ,kdy když jsem paletku dostala ,hned druhý den jsem ráno vykouzlila jemné líčení a asi po 2 hodinách se mi černá gelová linka ,kterou jsem měla ,nemilosrdně obtiskla na víčko a celý den jsem pak chodila po škole ,a ani jsem nemrkla ,haha.

Co se týče výdrže ,neslévají se do vrásek na pohyblivém víčku a určitě to není tak ,že by se jen tak vytratili.
Jejich barva je pigmentovaná od rána do večera ,a nehnou se ani o píď.

Tady máte pigmentaci ,která je dost slibná ,i když foťák ty skvělé barvy zjemnil a trošku zesvětlil.
Barvy jdou za sebou stejně jako v paletce.

 V paletce najdeme i štětec ,který je mne osobně k ničemu ,když doma mám desítky blendících miláčků:-)

A zde si můžete přečíst zadní část ,i když k vykoukání tam toho moc není,haha.

A co Vy? Už máte svojí MUA paletku ,jestli ano ,v jakém odstínu?
Přeji krásný zbytek nedělního večera.

2 komentáře:

  1. Já mám doma UNDRESSED paletku a jsem spokojená :) Co se týče konzistence stínů, taková ta "máslovitá" mě zase naopak vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si myslela ,že mi bude vyhovovat máslovitější konzistence ,natož když je zima a mě se víčka tolik v zimě nemastí ,ale je to spíše naopak:) třeba na ní někdy změním názor:)

      Vymazat