úterý 24. prosince 2013

KRÁSNÉ VÁNOCE!

Dnes jsem si dala malé přecevzetí a to ,že celý den neotevřu notebook a nebudu šíleně a zběsile koukat do monitoru ,i na boží hod.
Ale i přes to jsem na Vás myslela a říkala jsem si ,že aspoň po večeři ,po krásné chvíly s rodinou ,a po rozbalování dárků ,jsem usedla na můj nový extra chlupatý koberec v pokoji s notebookem a zapnutou pohádkou.

A i když tedy opožděně ,ale přeci ,Vám chci ze srdce popřát krásný zbytek vánočního večera a nádherně strávené svátky ,články budou ,to beze všeho ,nebojte. Času dost:)

Co se týče vánoc a dárků ,bude určitě článek ,v pátek mi má přijít ještě šatní tyč na kolečkách ,tak se na ní dost těším.

Doufám ,že jste si dnešek dostatečně užili ,celý den proválený s rodinou u pohádek a teplého krbu ,s cukrovým a pořádným hrnkem vanilkového čaje.
Já tedy maximálně:)

Krásný zbytek úterního večera a přeci jen trochu té popelky.
S láskou:)

Žádné komentáře:

Okomentovat